Nowa opcja w sekcji: STATUS zamówienia - ZWROT TOWARU
Witam
W nawiazaniu do aktualnych przepisow Prawa Handlowego, Klient ma mozliwosc zwrotu towaru bez podania przyczyny... itp. Zakladajac powyzsze, w sytuacji gdy:
Klient kupuje towar, placi z gory ew. przy odbiorze, towar zostaje wyslany - dostarczony, Klient towar otrzymuje i wystawia komentarz, my transakcje konczymy, klikajac opcje "zamówienie zrealizowane". Teoretycznie transakcja jest zakonczona.
Po kilku dniach, Klient dochodzi do wniosku, ze jednak nie chce zakupionego towaru, wysyla do nas stosowna informacje, dopelniajac wszystkich formalnosci. My zwrot towaru przyjmujemy, rownowartosc zwracamy Klientowi. W tej sytuacji, poprzez zwrot towaru, transakcja nie zostala sfinalizowana, jednak w naszym systemie figuruje jako sfinalizowania.
Proponuje, aby w sekcji "STATUS:" dodac mozliwosc odrzucenia - anulowania, sfinalizowanej transakcji, operacja ta moze byc powiazana z ukryciem lub usunieciem komentarza.
Proponowana nazwa statusu: ZWROT / ZWROT TOWARU / REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA.

Spotkalem sie juz kilkakrotnie z takimi sytuacjiami, nie jest to nagminne, ale jednak jest.
Prosze o Panstwa opinie.


  PRZEJD NA FORUM