NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SKLEP INTERNETOWY, A PRAWO » REKLAMACJE I ZWROTY KASY KLIENTOWI, JAK TO JEST Z

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Reklamacje i zwroty kasy klientowi, jak to jest z

  
teknoid
11.11.2009 12:55:49
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #361652
Od: 2009-11-11
Czesc i czolem,

Przyznam, ze sprawa jest dosc klopotliwa, nie do konca jasna,
Prowadzac sklep internetowy, z wysylkami kurierskimi,
nie wiem jak to jest w koncu regulowane prawnie.
Ze zwrotem odpowiednich kwot klientowi, ktory reklamuje
otrzymany towar, jak i uszkodzony, jak i sie nie podobajacy.

1. Klient otrzymuje nieuszkodzony towar, nie podoba mu sie,
wiadomo, odsyla spowrotem na wlasny koszt,
ja jako sklep handlujacy meblami, po otrzymaniu towaru, zwracam koszt,
ale pytanie, czy samego produktu, czy tez trasnportu poczatkowego,
ktory zostal dodany przez sklep podczas skladania zamowienia?
a co jesli podczas zwrotu, towar sie uszkodzi, a przesylka jest zlecona przez klienta?

2. Klient otrzymuje uszkodzony towar, nie przyjmuje go, spisuje protokol szkody,
wiadomo taki zwrot, firma kurierska obarczy moj sklep transportem dwukrotnie,
czy w tej sytuacji zwracam tylko koszt produktu, powolujac sie np. na to ze
nie odpowiadam za kuriera?
czy tez musze zaplacic kurierowi za te dwie przesylki i zwrocic takiemu
klientowi kase za towar i transport?

2. Klient otrzymuje uszkodzony towar, aczkolwiek nie spisuje protokolu szkody
i przyjmuje go, bo wiadomo meble są zapakowane w paczkach.
Ja jako sklep okreslam sie, ze zwroce koszt produktu, jesli nastepnego
dnia po ponownym przyjechaniu kuriera, spiszą protokol szkody.
Ale teraz pytanie, zwracam mu tylko koszt produktu, czy tez dodatkowo trasnport?
zaznacze ze uszkodzony produkt zostal u klienta, bo przyznam ze
praktycznie zawsze zapakowane zwroty przez klientow sie uszkdzają.
i nie oplaca sie nawet oraganizowac takiego zwrotu.


Przyznam ze spory nie tocza sie o male kwoty. to meble,
latwo sie uszkadzaja i drogo kosztuja, stad przy powyzszych
sytuacajach, nie wiem co robic. Zapewne najlepiej oddac klientowi
wszystko i za produkt i transport, zas calsoc reklamowac u kuriera,
ale wiadomo, ze nie zawsze oni uznaja reklamacje, i my handlowcy
tez musimy miec jakies prawa,

Pozdrawiam, dzieki za podpowiedzi, mam nadzieje, ze zgodne z prawem :-)
  
Electra18.07.2018 16:46:15
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SKLEP INTERNETOWY, A PRAWO » REKLAMACJE I ZWROTY KASY KLIENTOWI, JAK TO JEST Z

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta