NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROPOZYCJE I UWAGI ODNOŚNIE PLATFORY HANDLOWEJ ABC24.PL » PROPOZYCJA ZMIAN:

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Propozycja zmian:

Proponuje dodac nowa zakladke, w mysl...
  
Piotr
15.10.2008 13:36:42
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 76 #166324
Od: 2008-3-26


Ilość edycji wpisu: 1
.. przepisow prawa handlowego, na kazdej stronie powinien znajdowac sie regulamin sklepu, niestety nie wszyscy stosuja sie do tego wymogu. Dodanie nowej zakladki na pasku sklepu ulatwi Klientom zapoznanie sie z regulaminem.
Zauwazylem, ze niektore sklepy podaja swoj regulamin w zakladce "o sklepie-kontakt", uwazam jednak ze tak istotny szczegol powinien byc wyrozniony i łatwo odnajdowany przez Klienta.


Propozycja druga:
Chodzi o wyróżnienie opcji danego przedmiotu - wstawiajac nowosc do sklepu, przez okreslony przez nas okres czasu przy produkcie pojawia sie informacja "NOWOŚĆ", mozna rowniez wyszczegolnic opcje "PROMOCJA". Zdecydowanie brakuje w sklepie opcji "PRZECENA" lub "WYPRZEDAŻ". Chcialbym zauwazyc, ze niektore towary po pewnym czasie staja sie mniej atrakcyjne, chocby ze wzgledu na cene lub okres, jaki sa dostepne w sklepie a ktore przydalo by sie sprzedac po obnizonej cenie...


Prosze o kosultację.
  
Electra16.07.2018 06:33:48
poziom 5

oczka
  
admin
15.10.2008 18:06:01
poziom 4

Grupa: Administrator 

Posty: 249 #166439
Od: 2008-2-29
Co do pytania pierwszego istnieje możliwość stworzenia w systemie dodatkowej podstrony i podlinkowaniej jej w dowolnym miejscu (nagłówek, stopka, strona główna, menu boczne) która zawierała będzie regulamin sklepu.

Co opcji wyprzedaż nic nie stoi na przeszkodzie aby stworzyć taką kategorię i towary przeznaczone do takiej formy sprzedaży można przenieść do takowej kategorii - tak to jest rozwiązywane w większości sklepów internetowych.
  
Piotr
16.10.2008 00:42:53
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 76 #166762
Od: 2008-3-26
Dokładnie w ten sposób np. ja mam to ujęte w tej chwili, uwazam jednak ze zakladka na pasku (w przypadku regulaminu) byla by non stop widoczna dla Klienta, ktory w kazdej chwili moglby jednym klinieciem zapoznac sie z nim, nie szukajac specjalnie odpowiedniej strony. Mowie to na wlasnym przykladzie, gdzie w menu bocznym umiescilem informacje o kosztach przesylek, a ludzie przed dokonaniem zakupu prawie non stop pytaja o te wlasnoie koszta...
Jesli chodzi o wyprzedaze, rowniez stworzony mam taki dzial, jednak i tu uwazam, ze po pierwsze taki asortyment znajdowal by sie w swojej macierzystej kategorii oraz wyrozniony by byl na poczatku strony z odpowiednia sygnatura, tak jak PROMOCJA, jednak użycie slowa promocja nie jest rownoważne z wyprzedażą np. końcówek...

Pozdrawiam i dziekuję za ustosunkowanie sie do mojej propozycji.
Piotr S.
  
nemhain
02.11.2009 14:07:44
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 20 #354387
Od: 2009-11-2
Podciągam wątek, moim zdaniem brakuje zakładki "regulamin" w górnym pasku sklepu.
_________________
www.maminek.pl
  
nemhain
13.06.2010 17:47:16
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 20 #545372
Od: 2009-11-2
Podciągam wątek! Przecież dla administratora zrobienie na pasku "regulamin", "koszty przesyłki" to chyba nie jest problem?
_________________
www.maminek.pl
  
Multiversum
21.06.2010 15:08:24
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Poznań

Posty: 4 #549129
Od: 2008-4-18
Można zrobić to w sposób widoczny na stronie mojego sklepu.
http://www.multiversum.abc24.pl/

Jeżeli będziesz potrzebował kod html do tego daj mi znać mail`owo.
  
Piotr
04.01.2012 23:38:26
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 76 #833008
Od: 2008-3-26
Witam
Kolejne propozycje zmian:

1. Zdarza sie, ze Klienci zwracaja zakupiony towar. Maja jak najbardziej do tego prawo i w zwiazku z tym, przydala by sie opcja na zasadzie "odrzucenia zamówienia", ale juz po zaznaczeniu opcji wyslania - zrealizowania zamówienia.
Uzasadnienie:
Klient dokonuje zakupu, placi za towar, towar zostaje wyslany, Klient otrzymuje towar - zamówienie zostalo zrealizowane i w systemie sklepu to zamowienie zostaje odznaczone jako "zrealizowane"
Do 10-ciu dni Klient ma prawo zwrocic towar bez podania przyczyny i taki towar zwraca. Wtedy nie ma mozliwosci odznaczenia w sklepie, ze taki towar zostal zwrócony (w dalszym ciagu w sklepie widnieje jako zamówienie zrealizowane).
Dodanie mozliwosci anulowania zamówienia (przykladowe nazwy tej opcji: odrzucenie, zwrot towaru..) oczywiscie wiazalo by sie rowniez z niemoznoscia wystawienia komentarza do takiej transakcji, w mysl zasady: nie sfinalizowane zamówienia - nie ma mozliwosci wystawienia opinii do takiej transakcji.
Rozumiem, ze system sklepu nie prowadzi rozliczen na podstawie przeprowadzonych transakcji, ale taka informacja o danym kontrahencie jest wskazówka dla nas - sprzedawców, czy i ew. ile razy dany Klient dokonujac zakupu, dokonal rowniez ew. zwrotow towaru. Jest to opcja pomocna np. w przypadku, gdy widzimy, ze dany Klient dokonuje zakupu po raz kolejny w naszym sklepie i widzac wowczas jego historie zakupow, mozemy np. decydowac o przyznawaniu np. gratisów..

2. Przy zakupach i wysylkach zagranicznych, Klient nie ma możliwości wpisania nazwy panstwa. Przydalo by sie dodanie nowego pola formularza, domyslnie moglo by miec podana nazwe POLSKA, ale z mozliwscia zmiany poprzez "reczne" wpisanie nazwy panstwa.
W polu "Adres:" zamienil bym rowniez kolejnosc:
jest: KOD POCZTOWY / MIASTO / ULICA + NUMER DOMU
proponuje: ULICA + NUMER DOMU / KOD POCZTOWY / MIASTO / PANSTWO (domyslny wpis POLSKA z mozliwoscia zmiany)

3. Po wyczerpaniu sie towaru w magazynie, stan wynosi 0 sztuk, automatycznie dany asortyment znika z oferty.
W przypadku niektorych sklepow, wiekszosc towaru ma charakter ciaglego uzupelniania - powtarzalności, proponuje, zeby zamiast znikania towaru z oferty, pokazywala sie informacja np: "asortyment chwilowo niedostepny", "chwilowy brak w magazynie - oczekujemy na dostwe", "brak w magazynie - oczekujemy na dostawę". Jest to informacja dla Klienta, ze dany asortyment bedzie niedlugo dostepny w sklepie. Informacja taka mogla by byc wyswietlana obok przycisku DODAJ DO KOSZYKA.

Jednoczesnie prosze o informacje w kwestii:
WŁASNA DOMENA
Bezpłatna opcja podłączenia dowolnej domeny pod własny sklep oraz pomoc w jej odpowiednim skonfigurowaniu.
- nigdzie na forum nie moge znalezc informacji, jak podpiac wlasna domene www.moda-mix.pl pod sklep.

Pozdrawiam serdecznie, zyczac wielu lat tak owocnej wspolpracy jak do tej pory.

Piotr Sobczynski www.Moda-Mix.abc24.pl
  
Piotr
05.01.2012 23:24:38
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 76 #833672
Od: 2008-3-26
Bardzo dobra opcja jest mozliwosc stworzenia galerii zdjec dla danej oferty, proponuje jednak ustawic mozliwosc dodania wszystkich 5-ciu zdjec jednoczesnie - bedzie to z cala pewnoscia spore ulatwienie [odczas tworzenia ofert.
Jednoczesnie uwazam, ze w celu zaoszczędzenia miejsca na serwerze, wielkosc zdjecia 500x500px /200kB w zupelnosci wystarcza do dobrego zaprezentowania danego artykułu.
  
Piotr
13.01.2012 13:14:03
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Warszawa

Posty: 76 #839743
Od: 2008-3-26
Kontynuując... ilosc dostepnego towaru mogla by byc widoczna przy lub pod ceną, stan "0" mogl by byc z dopiskiem 0 - np.: oczekujemy na dostawę
  
Electra16.07.2018 06:33:48
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROPOZYCJE I UWAGI ODNOŚNIE PLATFORY HANDLOWEJ ABC24.PL » PROPOZYCJA ZMIAN:

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta